Aktualności
Informacje dla świadczeniodawców
27.11.2013
Aneksowanie umowy na realizację recept –
– zmiana numeru konta bankowego podmiotu prowadzącego aptekę/punkt apteczny
W przypadku, kiedy podmiot prowadzący aptekę/punkt apteczny zamierza dokonać zmiany numeru rachunku bankowego, powinien:
I. ETAP ELEKTRONICZNY
- Zalogować się na Portalu Świadczeniodawcy (SZOI);
- Wybrać:
Menu: Umowy > Konta bankowe > Wnioski
- Wybrać: Dodawanie wniosku
- W polu „Rodzaj wniosku” wybrać: w ramach obecnej umowy
Po wpisaniu numeru konta kliknąć: Dalej
- W kolejnym etapie zostanie wyświetlone podsumowanie wprowadzonych informacji. Jeśli numer konta został wprowadzony poprawnie należy Zatwierdzić dane.
- Opcja Zatwierdź spowoduje zapis wniosku na liście ze statusem wprowadzony. Dostępna opcja Przekaż umożliwi przekazanie wersji elektronicznej wniosku do OW NFZ
- Kliknięcie na opcję Zatwierdź spowoduje zmianę statusu wniosku na przekazany
- Kolejnym krokiem jest wydrukowanie wniosku. Opcja Wydruk uruchomi proces generowania wniosku o zmianę rachunku bankowego
- W celu pobrania wniosku należy wybrać opcję Pobierz plik
- Po pobraniu wniosku należy zamknąć okno, korzystając z opcji Zakończ
II. ETAP PISEMNY
Dostarczyć do ŚwOW NFZ wersję papierową wniosku w sprawie zmiany rachunku bankowego (patrz powyżej).
Wniosek musi zostać podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu prowadzącego aptekę/punkt apteczny.
Na podstawie wniosku w sprawie zmiany rachunku bankowego Fundusz sporządza aneks do umowy na realizację recept.
Wydział Gospodarki Lekami